TGU,Swing Ts: 87,40 kg???

 2011.11.17. 14:49

-GN 12 perc

-TGU : @24 1-1,@32 1-1,@40 4*1-1

-Kézállásban nyomás : 5*5

-Lábemelés függésből : 3*6

-Kézállás gyakorlás

-Swing kétkezes : @40      100 ism.,minden percben 10

-Arm bar

-Brettzel

-Korrekciók

 

 

Ma kihagytam az elemelést,mert szombaton a Hits Gym-be megyek,ahol kivesézzük többek között ezt a gyakorlatot is .A gyakorlati részen is ott maradok,így ma ezt nem csináltam . Csináltam viszont törököt,ami életem legszebb @40-es törökje volt . :-) Mind a 4 .Élvezem,komolyan !!

Reggel megjött a futár a tacticalból és hozott jó pár golyót .Ezek most nem nekem kellettek,hanem a csoportból pár embernek,akik még otthon is akarnak edzeni .Viszont nem bírtam ki,hogy magamnak ne rendeljek semmit,így egy CoC2 –re esett a választásom . Ugye ilyen volt az a gripper ,amit Sanyival(http://parittya.blogspot.com/) cseréltem,mert nem bírtam összenyomni .Küldött nekem egy CoC1,5 én meg adtam neki CoC2 . Megmondom őszintén,hogy amikor kibontottam,még azt sem sikerült összenyomnom rendesen .Aztán dolgozgattam vele és a CoC1-el is,és ma sikerült összenyomnom jobbal a CoC2 .Ennek most nagyon,de nagyon örülök ! Éves célnak írtam ki,így nagy pipát neki . :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://kettlebellbekescsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr283389924

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása