-IC féltérden

-GN 6 perc

-Korrekciók törzsre

-Windmill : @24 3*3-3

-Bent Press : @24 3-3,@32 2-2,@40 1-1,@48 1-1 ,@60 1*0

-TGU : @24 50 ismétlés,1-1 folyamatos végrehajtás ,34 perc

-Brettzel

-Korrekciók

 

 

Variációs nap! Windmill nagyon jól esett a forgómnak és a vállamnak .

Bent Press ! Ezer éve nem csináltam és a @48-as ma sem volt nehéz ,viszont a @60-as meg még nem megy .Nem egyszerű gyakorlat . Régebben sokat csináltam,viszont a technika még mindig nem jó . Majd csiszolgatom de nagy hangsúlyt ezek után sem fog kapni . Lehet,hogy hamarabb nyomom ki a @60-ast,minthogy a technikát pontosan tudjam.

A töröknél a cél az 50 ismétlés volt,egyben .Annyi volt a pihenőm,amíg a fejem fölött átvittem a súlyt a másik kezemhez,tehát szinte semmi .34 perc folyamatos munka volt és végig minőségi törököt csináltam,hidat lefele is kitartottam .Kellemes volt .

Délután masszőrnél voltam,így semmi SMR .

A bejegyzés trackback címe:

https://kettlebellbekescsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr863158997

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása