-IC állva és féltérden

-GN 15 perc

-Rolling Thunder : @24 2*5-5,@32 2*5-5,@40 2*5-5,@48 2*2-2

-Arm bar : @16

-Váll korrekció

-Brettzel

-Korrekciók

 

 

A tegnapi Snatch még itt van az izmaimban .Comb,farizom,hát,csuklya és bicepsz! Tehát szinte mindenhol izomlázam van . Csak rehabilitáltam ma magam. Hosszú IC után viszonylag hosszabb GN .SMR lesz még ma ,és ennyi!

Egyébként megnéztem a biofeedback-kel ,hogy szeretni fogja az idegrendszer a nyomást és nagyon nem akarta .Csinálhattam volna helyette valami mást ,de inkább ma pihentem. Aktívan .

A bejegyzés trackback címe:

https://kettlebellbekescsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr603122729

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

efg_zeg · http://way2thebeast.wordpress.com/ 2011.08.03. 20:24:53

Jó döntés volt, pihenni is tudni kell.

Nagy Laci RKC 2011.08.03. 21:21:53

@efg_zeg: Szerintem is!Régen ez nem ment volna.Lehet,hogy kezdek beérni!:-)
süti beállítások módosítása