MUP Ts :85,40 kg

 2011.07.08. 13:52

-IC

-Korrekció hegyek

-MUP :4*1,1*2!!:-)

 

 

Aktív pihenőnapot terveztem mára,Indian Club,SMR és más nem nagyon .Zoli barátom hívott reggel,hogy szeretne edzeni, nekem meg mindegy,hogy hol pihenek aktívan .

Amikor végzett az edzéssel,próbálgatta a MUP-ot és sikerült is neki!!Innen még egy nagy Gratuláció !!:-)

Persze én sem bírtam megállni,hogy meg ne próbáljam.4 rossz próbálkozás után ,végre megint sikerült ráéreznem és a végén amikor a videót lőttük,még egy dupla is becsúszott !:-)

Szerintem ami a leglényegesebb ennél a gyakorlatnál,hogy ne felejtsük el használni a kezünket és próbáljuk a hashoz húzni a rudat és a térdeket föl kell rántani .Valahogy így!!

 

Este,edzés tartás után ,Attila barátomnak dicsekedtem a délelőtti MUP-al .Természetesen ő kérte,hogy mutassam meg  és csináltam is 3*1 ism. Azt mondta,hogy ez nagyon könnyen megy ,csináljak belőle 1*3 .Sikerült ,és most már ez a csúcs !!:-)

A bejegyzés trackback címe:

https://kettlebellbekescsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr883050368

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása