Deadlift ,Dupla Clean Ts:84,70 kg

 2011.06.16. 15:03

-GN röviden

-Deadlift : 5-3-1, 115 1*5, 130 1*3, 142,5 1*1, 150 1*1, 155 1*1

-5 kör : 3 perc on/1 perc off

            -Dupla Clean : 2*@32  3 ism.

            -Fekvőtámasz : 6 ism.

            -Guggolás saját súllyal : 9 ism.

-Brettzel

-Korrekciók

 

Deadlift ! 5 kilóval följebb mentem,mint szoktam .Jó volt,és ami a lényeg,hogy a hátamat tudom feszesen és egyenesen tartani . Idei célnak kiírtam a 200-as elemelést,de ezzel a nagyon feszes háttal jó lesz a 180 is .Visszavettem a tempóból !Lassan és biztonságosan haladok ,mert szeretnék edzeni 70 évesen is !

Tegnap este a csoporttal ezt csináltattam és meghaltak tőle,de nagyon .Kíváncsi voltam,hogy milyen .Tényleg jó !Lefőttem tőle piszkosul .Mértem egy pulzust a végén ,180 volt .Egyébként ezt a gyakorlatsort Ritchy RKC –nál olvastam ,tehát nem az én találmányom .

Ja és a lényeg!

1.   5 kör

2.   5 kör

3.   5 kör

4.   4 kör –itt bevallom pihentem egy kicsit

5.   5 kör

A ma esti csoport ezt fogja csinálni,szerintem tetszeni fog nekik ,mert nekem nagyon .

A bejegyzés trackback címe:

https://kettlebellbekescsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr842989494

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.