-IC

-GN 10 perc

-Clean and Press : @16 2*3-3,@24 2*3-3,@32 3-3,@36 1-1,@40 1-1

-TPU : @16 4*2

-Pistol : @16 3-3,@20 3-3,@24 3-3

-Lábemelés függésből : 3*6

-Swing kétkezes : @32 10*15,minden percben 15 ism.,össz.:150 ism.

-Brettzel

-Korrekciók

 

Nyomás! Ma nem csináltam korrekciókat,és most már így is használom a hátam .Szoknom kell még a nagy súlyt ,de jó lesz ez. Csinálom még a korrekciókat,csak most már próbálom bekapcsolni a hátat rávezetés nélkül .

TPU! Igazából mellkasig nem tudom felhúzni magam súllyal ,de a nyak ,ami ugye nem az áll alja,simán megvan. Kérdeztem ,akitől nagyon sokat szoktam kérdezni,hogy mindig a mellkasig igyekezzek húzni,mire ő,hogy ne ,inkább gyomorszájig!:-)

Pistol! Szuperül ment !

Swingnél ma váltottam a 32-re és nagyon figyeltem minden kényes részletre .Nagyon jó kis edzés volt és pont belefért 1 órába.

Délután masszőr !

A bejegyzés trackback címe:

https://kettlebellbekescsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr412986059

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása