-GN 7 perc

-Nyomás korrekció,közben Military Press : @24 2*3-3,@32 2*3-3,@36 2*1-1

-TPU : saját súly 1*5,@8 2*2,@12 2*2,@16 2*2,@20 1*1,@24 1*1

-Swing kétkezes : @24 30/30 23 ism.minden körben,10 kör,össz.:230 ism.

-Lábemelés függésből : 2*6

-Brettzel

-Korrekciók

 

A nyomás frankó volt a @32 –nél is szépen dolgozott a hát . A húzódzkodásnál beleléptem a súlyba ,ez is kimondottan jól ment . A pistolt ma kihagytam ,mert a jobb térdemnél éreztem valamit és inkább ezt ma nem erőltettem. A swingnél kipukkantam ,de így is volt tervezve .Jó kis edzés volt! Jó hétvégét mindenkinek !Elkezdtem a harcos étrendet és a súlyom elindult lefele.Meglátjuk,hogy hol áll meg.Jó ez a tesztelgető időszak,hogy mikor mit és mennyit egyél.Ja,és a könyv is tetszik!

A bejegyzés trackback címe:

https://kettlebellbekescsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr622956519

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Harcosok Étrendje · http://harcosoketrendje.blog.hu/ 2011.06.13. 11:16:30

Kedves Laci!
Örülök, hogy tetszik a könyv és hogy működik Nálad is. Ha szeretnéd szívesen adok majd tippeket, hogy hogyan tudsz úgy leszálkásodni teljesen, úgy hogy nem veszítesz egy gramm izmot sem. A blogomon sok érdekességet írok majd a Harcosok Étrendjéről. Indítottam egy facebook csoportot is. Kérlek, csatlakozz hozzánk.

Üdv,
Jilly Dávid (a Harcosok Étrendje fordítója és kiadója)

Nagy Laci RKC 2011.06.13. 14:06:52

@Harcosok Étrendje: Szia Dávid!
Emlékszem Rád,te voltál az az izmos,szálkás srác az instruktorin!:-)Talán még egy pár szót is váltottunk!Biztos!
Minden dolog érdekel ezzel a témával kapcsolatban és pont erre lennék kíváncsi,hogy hogy lehet leszálkásodni úgy,hogy izmot ne veszítsek!A facebookon lájkoltam a honlapot,lehet,hogy ezzel csatlakoztam is!?Köszi,hogy írtál Dávid,és nagyon várom a tanácsaidat!:-)

Harcosok Étrendje · http://harcosoketrendje.blog.hu/ 2011.06.19. 17:14:35

@Nagy Laci RKC:
Szia Laci,
a likeolással csatlakoztál az oldalhoz és elméletileg minden infót kapsz. Tartsuk ott a kapcsolatot. Így egyszerűbb. :-)
süti beállítások módosítása