-IC

-Bokamobilitás javítása ,majd   Pistol : @12 2-2,@16 2-2,@20 1-1,@24 1-1,@28 1-1, @32 1-1

-Nyomás korrekciók,közben Military Press : @16 2*3-3,@24 2*3-3,@32 2*2-2,@36 2*1-1

-TPU : @8 2*2,@12 1*2,@16 1,@16+@8 1,@16+@12 1

-Lábemelés függésből : 3*5

-Brettzel

-Korrekciók

 

Úgy mentem ma el edzeni,hogy a @32 –es pistol oké lesz .Viszonylag szépen feljött,sokkal szebben mint a múltkor .Akkor ugyanis visszahúztam a lábamat,most pedig nem .Erősödtem ,ezt elkönyvelhetem !:-)

A nyomás !Még mindig durran a hátam ezektől a korrekciós gyakorlatoktól,sőt most már a nyomástól is .Dolgozok hátból,ez tuti !A súly még kicsi,de a lényeg azon volt,hogy a hátat melóra bírjam .Sikerült,és most már a súlyokat kell visszahoznom .

Húzódzkodás !Úgy csináltam,hogy beleléptem a súlyokba .Hát nem könnyebb ,de itt is dolgozott ami eddig nem .Megnéztem,most hol állok .

A swing ma kimaradt,mert 3-tól tartok egy edzést,ahol csak Ginastica Natural gyakorlatok lesznek és nem akartam kilőni magam teljesen .Természetesen csinálom velük én is .Ja,még annyit,hogy a kezdők és haladók közösen edzünk ma !Én már nagyon várom!:-)

A bejegyzés trackback címe:

https://kettlebellbekescsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr872939258

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

efg_zeg · http://way2thebeast.wordpress.com/ 2011.05.30. 21:49:25

Más az íve is a nyomásodnak, szebb.
Lájk :)

Nagy Laci RKC 2011.05.30. 22:09:39

@efg_zeg: Jobban eltávolítom magamtól és a hátam is dolgozik közben!Mit szólsz a pistolhoz?
Egyébként köszi!
süti beállítások módosítása