Dupla Press,TGU Ts:85,70 kg

 2011.05.03. 21:59

-GN

-Dupla Clean and Press : 2*@28 14 ism.     (1 perc 25 mp.)

-TGU : @16 1-1,@24 1-1,@32 5*1-1

-Kitörés hátra,a súlyt fej fölött tartva : @24 1*5-5,@32 1*5-5

-Brettzel

 

Reggel lenyomtam ezt,ami nem sok de nem akartam kinyírni magam az FMS előtt . 10-kor indultam Gabihoz Debrecenbe ami innen 130 km,úgyhogy déltől kezdtük a mérést .16 pontot szedtem össze,ami jónak számít ,mert nincs közte 1-es. Amivel van egy kis gubanc az a váll(hát mi lenne) .Az egyik 2-es a másik 3-as ,tehát van egy kis asszimetria .Igazából 2 cm kell és akkor mindkettő 3 .:-)Kaptam egy csomó korrekciós gyakorlatot és megnéztük a nyomásom is .Korrekciós gyakorlatot eddig is csináltam,de mint kiderült rosszul .:-)Most leírtam mindent pontosan,hogy ilyen amatőr hibát ne kövessek el még egyszer .A  nyomáson dolgoznom kell kicsi súlyokkal,hogy rögzüljön a jó minta .Ez kb 3 hét .Addig nem lesznek nagy nyomások,vagy csak néha .De inkább akkor sem!:-)A húzódzkodásomat is javítottuk és ahhoz is kaptam kiegészítő gyakorlatokat .

Megint rengeteget tanultam Gabitól,imádom hallgatni és szívni magamba a tudását .Szakmailag és emberileg is óriási figura .Legközelebb június végén megyek .

Az edzéseimben ugyanúgy megmarad a hétfő könnyű,szerda közepes,a szombat erős napok,valamint a többi napokon variációs program megy tovább .

A bejegyzés trackback címe:

https://kettlebellbekescsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr592875717

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

efg_zeg · http://way2thebeast.wordpress.com/ 2011.05.05. 12:32:47

Hééé, ezek az én pontjaim! :)
Még a váll-asszimmetriám is hasonló érték :)
A legjobb az FMSben, hogy hamar hat.
Ellenben elküldenéd mélben, mit kaptál korrekcióra? Kíváncsi vagyok.
süti beállítások módosítása