Ma nem edzettem,

 2011.03.28. 15:01

mert mintha egy kicsit betegeskednék .Van egy kis torokfájás és hőemelkedés .Én ilyenkor a grepofit adagomat növelem meg és 7000 mg C-vitamint tolok mellé .Ez a kombináció mindig segített .A grepofit egyébként grapefruit magjából van ,ami rendkívül jó baktérium ölő .

Mostanában megint sokat olvasok .Jelenleg Szendi könyvét,a Paleo szakácskönyvet forgatom és ezt fogja követni Louise L.Hay Éld az életed ,amit már régen olvastam,de most megint elővettem .

Aminek most értem a végére Dr.Doreen Virtue Fényküldöttek útja .Ez egy kicsit erős lehet azoknak akik még az elején járnak a spirituális gondolkozásban,viszont az Éld az életed kötelezővé tenném mindenki számára .

Betévedek néha az antikváriumba és mit találtam!?Doreen Virtue könyveket,összesen 3 darabot .Azonnal lecsaptam rá,szinte fillérekért .

Olvasni jó!Jó könyveket olvasni,nagyon jó!

Úgy tervezem,hogy holnapra teljesen megjavulok és akkor mehet az edzés .Ha esetleg mégse,ami kizárt,akkor szerdától folyik tovább a munka .

A bejegyzés trackback címe:

https://kettlebellbekescsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr902778877

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

erdodim · http://erdodim.wordpress.com 2011.03.29. 14:01:07

Laci!

Ha egyszer összefutunk, beszélnünk kellene a fénymunkáról :-) Ja, és feltétlenül meg kell ismerkedned a mediballal...

Nagy Laci RKC 2011.03.29. 16:06:49

@erdodim: Hello Misi!
Oké,fussunk össze valahol.Áprilisban és májusban is lesz valami összejövetel,szerintem én ott leszek.Medibalt meg egyszer kipróbálom,de nem érzek iszonyú késztetést!:-)

erdodim · http://erdodim.wordpress.com 2011.03.29. 22:36:11

Jó, majd egyeztetünk...

A mediballban sem az ütő mozgatása a lényeg, mert az csak egy eszköz. Hanem az a sok tanítás, amit kapsz általa, és amik összefüggnek az olvasmányaiddal :-)

Az RKC-ban sem a golyó a lényeg, hanem a rendszer, amit mindenütt tudsz használni. Csak az a fizikai sík...

Anikó RKC 2011.04.04. 11:05:12

@erdodim:
ja ez éppen így van ahogyan a Misibácsi mongya.
süti beállítások módosítása