-SMR

-Clean and Press létra :@40 3*1-2 ,majd jobb @44 1*1 !!!!!!Egyéni csúcs!!

-Húzódzkodás létra : @20 3*1-2-3

-Static row :2*@16  2*10-10,2*@20 3*10-10

-Swing :@16 5*20

-Nyújtás

 

 

Jól kezdődik ez az év ,leszámítva azt a kis derékfájást,ami nem is volt olyan kicsi .Egyébként most már oké,annyi maradt,hogy a csípőmtől lefele a térdig ,bizonyos mozdulatoknál fáj még egy kicsit .Továbbra is megy az SMR,a kenőcs és a lámpa .

A mai napot SMR-rel kezdtem,ami megint nagyon jó volt .Komolyan mondom,hogy érzem,hogy teljesítmény növekedést okoz .Megcsináltam a nyomás létrát de csak 2-es fokig,mivel 3 hét maradt ki,namost ez ahhoz képest szuper .Utána jött az ötletem,hogy megpróbálom a @44-est. Jobbal simán kiment és kimondottan jónak éreztem . Ballal besült,de ez így is nagyon nagy öröm volt .Rögtön nyomtam egy párat a @32-sel ,hogy az idegrendszer a jóra emlékezzen . Már csak 4 kg kell a @48-ig!!!Éves célban úgy lesz,hogy ballal @44,jobbal @48  májusig,ami teljesen reális .

Húzódzkodás elég gyengusz volt,de majd legközelebb.

Static row igazából két súllyal felváltva evezés .Olyan mint a see-saw press,csak döntött törzsel .Fasza kis gyakorlat,nekem tetszik .

Swinget ma még nem mertem nagyobb súllyal . Kezdésnek elég volt .

Ma még lesz SMR és gripper .

Tegnap este úgy volt ,hogy az egyik tanítványom barátnőjének csinálok korrepetálást swing ügyileg,de lemondta .Én meg úgy voltam vele,hogy csak elmentem és húzódzkodást gyakoroltam .Le is ment 12*5 ism. A hétre ennyi .Fasza volt!!:-)

A bejegyzés trackback címe:

https://kettlebellbekescsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr942570145

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csáky Csaba RKC 2011.01.08. 20:55:47

Gratulálok Kolléga, de vigyázzon a derekára nyomkodáskor is. :-)

Nagy Laci RKC 2011.01.08. 21:07:53

@Csáky Csaba RKC: Köszi,köszi.Nagyon,nagyon vigyázok.Tanultam ebből a sérülésből.Volt amikor nagyon szarul éreztem magam.

Sanyi gyerek · http://parittya.blogspot.com/ 2011.01.09. 06:51:59

Hali!

Na, hát megy ez mint az ágybasz@r@s!

Egyik nap BUP csúcsok, a másik nap C&P csúcs: jót tett ez a pihenés.

Csak így tovább! (de ésszel...)

Nagy Laci RKC 2011.01.09. 10:40:12

@Sanyi gyerek:Köszi! Gyengébbnek még most gyengébb vagyok.A @44 C and P-nek menni kellett,abban szinte biztos voltam.Viszont a BUP @36,na azon én is meglepődtem.:-)Májusra tervezem a @48-as megnyomását.
Egyre jobban megy a gripperekkel a gyakorlás.Ott is jönnek a csúcsok!
Bal CoC 1 3 ism. ,jobb CoC 1,5 3 ism. eddig ez a max.Alakul!:-)

efg_zeg · http://way2thebeast.wordpress.com/ 2011.01.09. 19:40:48

Látom javában megy végbe a mutáció :)
Gratulálok, szép munka!

Nagy Laci RKC 2011.01.09. 20:30:59

@efg_zeg: Köszi!Ez az év tényleg jól kezdődött!:-)

Nagy Laci RKC 2011.01.10. 13:09:11

@Ritchy: Köszi!Legközelebb csinálok videót is.
süti beállítások módosítása