-TGU :@16 1*2-2 ,@24 1*2-2 ,@32 1*1-1 ,@40 1*1-1

-BUP :@16 1*5-5 ,@24 2*3-3 ,@28 1*2-2,@32 jobb 1*2,bal 1*1,@36 jobb 1*1!!!!!!

-Húzódzkodás :5*5

-Nyújtás

 

 

TGU-t ekkora súllyal ezer éve nem csináltam,viszonylag jól ment .Szerintem sűrűbben befogom iktatni,bemelegítés gyanánt .

BUP!! Először úgy gondoltam,hogy nyomok párat  24-be és ennyi volt . Aztán úgy éreztem,hogy ez ma egész jól megy és mentem följebb .Bal kézzel a @32 egyéni csúcs!! Jobbal pedig a @36 szintén egyéni csúcs,sőt még az éves célban is benne volt .Örülünk!!:-)Nem volt a legszebb,de megvolt .A Clean and Press és a gripper megtette a hatását .Fasza ki nap ez a mai .:-)

A bejegyzés trackback címe:

https://kettlebellbekescsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr822567847

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása