Gripper

 2010.12.26. 22:31

-Gripper :8*(bal HG 200 5ism.,jobb CoC1   3 ism.)

-Kártyatépés

-SMR egész test

 

 

Úgy alakult a derekam,hogy 24.-ére elkezdett piszkosul fájni .Alig bírtam kikelni az ágyból .Gyulán van egy csontkovács faszi akit meglátogattam.Egyébként nem akartam felhívni ,hisz csak karácsony van .Úgy éreztem ,hogyha ez hétfőig így fáj,komolyan mondom,hogy begolyózok .Tehát átvittek hozzá délelőtt és délutánra sokkal jobb lett  .Este már ment a gripper és az SMR .Mára úgy érzem,hogy holnap már edzek,de nagyon vigyázok a derekamra .

A paleó étrendemet simán sikerült tartanom ,bár a súlyomat nem mértem,de szerintem nem változott .Egyébként barátnőm szüleinél voltunk Eleken . Nagyon mélyponton voltam 24.-én este .Egyszerűen annyira fájt a derekam ,hogy alig bírtam magammal .Én ilyenkor mindig arra gondolok,hogy ez az érzés megmarad .Elszoktam már a fájdalomtól ,mert amióta kettlebellezek ,nem szokott fájni semmim. Na jó,ennyit a fájdalomról és a derékról .

Holnap meglátjuk,hogy mi lesz.

A bejegyzés trackback címe:

https://kettlebellbekescsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr792540804

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sanyi gyerek · http://parittya.blogspot.com/ 2010.12.27. 00:17:25

Hali!

Nem a farmertől van? Bár a felhúzást emlegetted a múltkor a blogodban.
De szerintem - innen a monitor elől - nem egy konkrét gyakorlattól lehet ez, hanem egy általános vészreakció a testedtől.
Nem tudom milyen edzéselőéleted volt a RKC-vizsga előtt, de kissé mintha beleugrottál volna ezekbe a nagy golyós és nagy súlyos gyakorlatokba. Hagyni kell a testnek időt, hogy beleszokjon a nagyobb golyókba, súlyokba.
Hány éves is vagy te? 20? 23? Biztos nem, akkor pedig már le kellett volna higgadni!

Szerintem egy hét pihi, kis regenerációval: úszás, masszázs, kenőcs-hegyek. Ha nem javul, akkor az nem izom eredetű lesz :(

Mindenesetre jobbulást, én innen szurkolok! (Megint csak a monitor elől)

Nagy Laci RKC 2010.12.27. 09:45:21

@Sanyi gyerek: Szia Sanyi!
Igazából a felhúzásnál éreztem először,amikor gyakorlat közben a keresztcsontnál belecsípett egy kicsit.Végig csináltam az edzést,egyedül a swinget hagytam ki ,mert az nagyon nem szerette.2 hét múlva már a bemelegítésnél megint belecsípett,de akkor már erősebben.Azóta már volt úgy,hogy teljesen frankó volt,akkor csináltam a videókat(Bent Press,floor press).Edzés végén a swingnél megint előjött.Farmer közben eddig még nem éreztem.
14 hónapja kettlebellezek.16-26 éves koromig súlyzóztam,26-31 éves koromig judóztam.Közben belekóstoltam a Crossfit-be is.Majd 31-től jött a súlyemelés.Most vagyok 33 éves.Egyébként köszi a biztatást!!!
Ha túl leszek ezen,egy kicsit más szemmel akarok edzeni.Nyugodtabban ,lassabban.Érdekes volt amit Csiky Feri RKC mondott az SMR képzésen,hogy a bal vállamtól lehet a bibi a derekam jobb oldalán!!Érdekes,mi?A kulcs csontom volt repedve de még gyerek voltam.Azt mondta még Feri,hogy ő tud erre megoldást.Ha nem javul,akkor elindulok ebbe az irányba.
süti beállítások módosítása