-PM 14 perc

-Lábemelés fekve nyújtott lábbal: 2x15

-Chin up: 1x5,5x1 -próbáltam mellkasig felhúzni magam és ott tartani(nagyjából sikerült)

-RKC plank: 4x15 mp.

-Dupla Clean and Press: 2x32 kg  1,2,3

-Power swing: @28  5,@32 5, @36 4x5

-Tigrisjárás 20 m.

-PM

Picit variáltam a kajámon,így szerintem megint beindul a zsírégetés,aminek azért örülök,hogy a nyaralás utáni első reggelen 80 alatt voltam. Edzettem ott is,de most nincs időm leírni,hogy mit,de majd pótlom.

Ma próbálkoztam az alsó fogásos húzódzkodással,méghozzá úgy,hogy fent megtartom magam. Pár másodpercig sikerült,de már annak is örülök,hogy ennyi sikerült.

A nyomásnál a medencém billent hátrafelé,tehát a hasfalat nem tudtam tartani,így ezt ma nem is erőltettem.

A swingnél robbantottam a csípőt,amit most már egyre bátrabban teszem. Egészen 36-ig mentem,amiből 5 kört akartam,de már a 4.-nél kezdett elfogyni a power,így nem mentem tovább.

Délután volt még henger,és gripper(6x2-2)

Holnap guggolás és snatch!

A bejegyzés trackback címe:

https://kettlebellbekescsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr525446781

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.