Edzőtábor!

 2013.07.24. 16:01

Szombaton fél 10-re mentünk bepakolni a golyókat a futófolyosóra. A rengeteg csomag mellett,mert ugye 2 napra rengeteg cucc kell,muszáj volt 4 autóval kivinni a súlyokat,meg persze egyik sem teherautó,na ezért is kellett a 4 autó. Tehát golyókat bepakoltuk és irány Gyula,Erdészeti iskola. Az előző csoport még kint volt,elég nehezen akarták elhagyni a szállást,gondolom nagyon tetszett nekik. Szóval várnunk kellett a szobák elfoglalásával,de a súlyoknak nagyon jó helyet találtam,majdnem olyat jót,mint a futófolyosó.Ha jól emlékszem 2-3 között tudtunk elkezdeni edzeni,egy olyan helyen,amit küzdőtérnek hívtak.Betonos rész,ahova a nap is odatűzött rendesen. Nem volt gond,viszonylag hamar megszoktuk a meleget és a betont is.(Szerintem:-) ) A program PM-mel kezdődött bent az épületben,majd kint deadlift,swing,clean,goblet,press és clean volt,ez még mind a melegítés része. A fő műsorszám a 21012-es RKC záróvizsga! 10 kétkezes swing-1 clean-1 guggolás-1 press és pihi! Ebből volt 20 kör! A swingek után a clean majd guggolás és itt kellett időzni kb. 10-15 másodpercet,majd feláll,ott megint 10-15 másodperc és aztán a nyomás! Ez kb 40-45 másodperc meló,és a percig volt a többi pihi. Én @24-essel toltam,elfáradtam kellemesen. Aztán hídtartás volt 3*1 perc,majd vissza az épületbe és levezettünk PM-mel.Kis kaja és pihi!A pihenés sokak számára aktívan telt,fürdőzés,kosárlabdázás,beszélgetés! Este 6-tól volt PM óra,aminek a végét intenzívvé akartam tenni. Sikerült!Este szalonna sütés,közös nagy kajálás! Szerintem,olyan 10 körül mindenki ágyban volt.

Vasárnap fél 12-kor sikerült elkezdeni a kettlebell edzést. PM-mel melegítettünk,majd ki a levegőre,ahol még csináltunk deadlift-et és nyomásokat. A fő műsorszám Man Maker volt.Párban dolgoztunk,tehát a pihi annyi volt,amíg a másik csinálta. Én dupla 24-gyel mozogtam,és ebből mentünk 8*5 kört.Kb. 1,20-as pihikkel! Aztán ki a fák alá,ahol dobálgattuk és fordítgattuk a golyókat. Erről csináltunk is videót:

Délután 3-kor kezdődött egy jógaóra! Amit az a lány tartott akihez én is járok jógázni.Gerincjóga!Szuper volt!Fél 5 körül elkezdtünk kipakolászni a szobákból,majd olyan 6 körül elhagytuk az iskolát!

A visszajelzések és a saját véleményem szerint is,nagyon jól sikerült az egész táborosdi,és jövőre 3 napost szervezek! Köszönöm mindenkinek aki eljött,és örülök,hogy veletek edzhettem!

Hétfő:

-SMR egész testre

-IC

Semmi más,mert hulla voltam!

Kedd:

-Délelőtt másfél óra földharc. Sok technika,majd a végén bevállaltam 2*5 perc küzdelmet!

Délután:

-PM 10 perc

-RKC plank: 4x15 mp.

-Féltérden nyomás: @28 2x5-5

-Húzódzkodás: 4x5

-Fekvőtámasz térdelve: 2x20

-Lábemelés fekve,nyújtott lábbal:1x15,1x10

-Swing kétkezes: @20 15/30  10 kör

Szerda:

-PM 10 perc

-Invertált evezés: 2x13

-Fekvőtámasz: 1x10

-Egykezes egylábas fekvőtámasz: 2x1-1

-Dupla súllyal guggolás:2x@24 5x5

-High pull: 5x10-10  @24

-PM

A bejegyzés trackback címe:

https://kettlebellbekescsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr955422762

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása