-IC féltérden

-PM 10 perc

-Lábemelés nyújtott lábbal fekvésben:2*15

-RKC plank:4*15 mp.

-Egykezes deadlift:@24 10 ism.,@28 10 ism.,@32  10 ism.

-Gripperek:1-1,2-2,3-3,4-4,5-5,6-6

Ma ehhez volt kedvem! A lábemelést úgy szoktam csinálni,hogy a derekam alá törölközőt teszek,és valaki húzza kifelé,én meg közben szorítom le az alsó hátam a padlóra. Jóval nehezebb így,mintha emelkedne a derekam a lábemelés közben.

Az egykezes deadlifteket még Csíky Feri mutatta,ritkán elő szoktam venni.Remek gyakorlat!

A bejegyzés trackback címe:

https://kettlebellbekescsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr765411796

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.