-PM 10 perc

-Fekvőtámasz térdelve:2*20

-Egykezes egylábas fekvőtámasz:1-1

-Sétáló kitörés:3*20 m.

-Kézállásba emelés gyakorlása nyújtott könyökkel

-Tigrisjárás Tabata:20/10 8 kör

-PM

Tegnap volt SMR és a grippereket is használtam. 5*5-5 a szokásos méretekkel,jó nagy pihenőkkel. Most úgy áll a fogásom,hogy erősebb mint amikor 86 kiló voltam. Az állóképessége nem,de a maximális ereje igen.

Ma guggolás lett volna,de közbeszólt az élet(aki azért vigyáz rám). Nekem ilyen az edzéstervem!

A bejegyzés trackback címe:

https://kettlebellbekescsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr805343879

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.