Péntek:

-20 perc PM -hulla voltam,máshoz nem volt kedvem

este a csoporttal 1 óra PM

Szombat:

-Swing szeminárium amit Ivanchich András és Csíky Feri tartott. Iszonyat jó volt megint,kérdeztem rengeteget. Már a végén az is poén volt,amikor feltettem a kezem!:-)

Hétfő:

-SMR

-PM 10 perc

-Lábemelés nyújtott lábbal fekvésben:2*15

-Dupla súllyal felvétel és nyomás+húzódzkodás létra:2*@28   5*1-2-3   szűk 24 perc alatt lettem meg vele

-Tigrisjárás Tabata: 8*20/10  -ez egyre könnyebb

-PM

Közepes napnak kiáltom ki a mai edzésem. Szépen fel fogom építeni az 5*5-ös létrát,valószínű,hogy húzódzkodás nélkül. Ha az megy,akkor jöhet a katonai nyomás,szintén dupla 28-cal. Aztán áttérek a dupla 32-re,ha addig meg nem unom a létrás nyomásokat. Nálam ez mostanában elég gyorsan változik. Annak idején 86 kilósan megcsináltam a dupla 32-vel az 5*5-ös felvétel és nyomás létrát. Változtak az idők,és változtam én is!

A bejegyzés trackback címe:

https://kettlebellbekescsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr95320697

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása