Testzsírszázalék

 2013.05.10. 12:42

Január 23-án mértem utoljára,és akkor 10,8 % volt,a zsír pedig 8,9 kg. Ma megint megmértem,és az eredmény 9,7 %,a zsír pedig 7,9 kg. 177 cm magas vagyok,és 81 kilót mértem ma reggel. A cél az volt,hogy 10 % alá vigyem,ami megvan!!Örülök és elégedett vagyok!

Valószínű,hogy nem a legpontosabb és a leghitelesebb ez a mérés,de szemmel láthatóan is csökkent rajtam a zsírmennyiség,úgyhogy jó úton járok. Mind edzésben és mind étkezésben.

A bejegyzés trackback címe:

https://kettlebellbekescsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr715293307

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása