Nyomás,húzódzkodás

 2013.05.01. 16:13

-PM 10 perc

-Nyomás gyakorlása

Végigmentem az összes rávezető,javító gyakorlatokon,amit az SFG 1 hosszabbításon tanultunk.

-Húzódzkodás:1,2,3,4,5,6,7,8 nagyobb pihenőkkel csináltam,egyenlőre ennyit tudok szépen

-tartás volt,méghozzá a nyomás középső részén 15 mp.,majd 30 mp. pihi,és jön a másik kéz

@16,@20,@24,@28

-PM

Kell ilyen edzés is,mert mindig vissza az alapokhoz!

A bejegyzés trackback címe:

https://kettlebellbekescsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr65259914

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sanyi gyerek · http://parittya.blogspot.com/ 2013.05.01. 17:24:37

Egyelőre (azaz jelenleg) egyenlőre (azaz azonos szinten) állunk húzódzkodásban!

Sanyi gyerek · http://parittya.blogspot.com/ 2013.05.01. 17:24:37

Egyelőre (azaz jelenleg) egyenlőre (azaz azonos szinten) állunk húzódzkodásban!

Nagy Laci RKC 2013.05.02. 16:24:04

@Sanyi gyerek: Nekem nem erősségem,az tuti!
Te most hány kiló vagy?

Sanyi gyerek · http://parittya.blogspot.com/ 2013.05.02. 19:27:32

Én csak arra szerettem volna felhívni a figyelmedet, hogy egyelőre és az egyenlőre között van némi különbség... Bocsi :-)