-PM 10 perc

-Húzódzkodás gyakorlása

-Felhúzás:@16 5,@24 5,@32 5,@40 5,@48  5*5

-Invertált evezés(rúd a csípőnél):2*10

-Swing kétkezes:@32 100 db,minden percben 10

-PM

Húzódzkodásnál törekedtem arra,hogy minél magasabbra húzzam magam. Melózok rajta,nem egyszerű! A felhúzás ma nagyon ment! Amire itt igazán figyelek,hogy mielőtt megemelem a golyót felfeszítem magam(a hasfalat is),majd végig tartva a feszítést,fölállok vele,majd ott megint feszítek. Az arc közben laza marad. Swinget próbálgattam egy kicsit nagyobb golyóval. Igazából ennyi.

A bejegyzés trackback címe:

https://kettlebellbekescsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr825176199

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.