Húzódzkodás,török

 2013.02.25. 16:48

-PM 10 perc

-Húzódzkodás gyakorlása:5*3

-Korrekciók

-Török: minden török után 1 perc pihi

@24 5*1-1,@28 15*1-1  az utolsó 5-nél 30 mp-es pihivel

-PM

Ma nagyon éreztem magamban az erőt,és a fegyencet áttettem más napra.Ilyenkor amikor ilyen érzésem van,jobban szeretek kettlebellel edzeni,mint saját súllyal.Iszonyat jól ment a török,dolgozott a törzs rendesen.Végig tudtam a feszítésekre és a pontos,precíz mozgásra figyelni.Csábított a nagyobb golyó,de ügyesen nem mentem feljebb.Ma tényleg gyakoroltam.Lassan kezdem megérteni,hogy ne eddz,hanem gyakorolj.

Edzés után pedig ezekből szemezgettem:

Edzés utáni étkezés 2013.02.25 001.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://kettlebellbekescsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr705104794

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MáT 2013.02.26. 20:03:58

Bazz, most vacsoráztam, de ettől a képtől elkezdtek kopogni a szemeim... megyek, és ki is rámolom a hűtőt ;-)
Harcos második félidő indul ;-)

Nagy Laci RKC 2013.02.26. 21:14:51

@MáT: Gyönyörű,ugye?!
További jó étvágyat!!