Fegyenc,Pistol,Swing Ts:81,50 kg

 2013.01.30. 15:28

-PM 10 perc

-Fegyenc

Kézállás tartása falnál:1,40 perc

Húzódzkodás 2.lépés(invertált evezés):2*15

Guggolás 8.lépés(fél egylábas):1*5-5,1*3-3

-Pistol:1-1,2-2,3-3

-Swing 1K-2K-1K:@16  160 db  időt nem mértem

-Kézállásba emelés gyakorlása

-PM

A tegnapi falnál tartogatós móka után,a mai 1,40-nek örültem.Lassan meg lesz a 2 perc.

A guggolásnál átléptem a felemás(labdás)egylábas guggoláson,viszont ez a mostani(fél egylábas) se sokkal jobb.Türelmes vagyok,csinálgatom ezt is,meg csinálok teljes guggolást is.

Igazából ennyi.Ma ,ha még belefér az időmbe akkor a grippereket előveszem.Egyébként ma indul az új kezdő csoport!!:-)

Megvariáltam a kajámat.Marad az átmeneti böjt,csak 16/8 bontásban fogom csinálni.Meglátjuk.

A bejegyzés trackback címe:

https://kettlebellbekescsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr525053334

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása