Fegyenc,Pistol,Swing

 2013.01.16. 15:29

-PM 10 perc

-Fegyenc

Húzódzkodás 2.lépés(invertált evezés):2*13   na ez most csípőmagasság

Guggolás 7.lépés(felemás guggolás):2*8

-Pistol:3*1-1  !!!!!!

-Swing kétkezes:@16 150 db   minden percben 15

-PM

Invertált evezésnél a rudat levittem csípőmagasságig,na most innen fogom felépíteni a 30 ismétlést.Egyébként amikor kezdtem,nem itt volt a rúd,hanem kb. 20 centivel feljebb.Akkor ott 8 ismétlés ment.Itt pedig ma 2*13.A guggolásnál a labdás kigurítóst csinálgatom.Ma sokkal jobban ment a múltkoritól.Annyira,hogy rápróbáltam a pistolra és szépen szabályosan ment.Mondjuk a bokám és a csípőm eléggé rendben van mostanság,bár igaz,hogy rengeteget dolgozok is rajta,hogy ilyen legyen.Ismét elővettem a Biofeedbacket és mivel a swingnél is szabad utat kaptam,toltam is egy keveset.Jól esett.

Edzésem után találkoztam egy tornászedző lánnyal,aki megmutatta az erőkézenállás azon verzióját,ahogy ők csinálják,illetve azt is,hogy lehet idáig eljutni.Mától így fogom gyakorolni,kemény lesz.

A bejegyzés trackback címe:

https://kettlebellbekescsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr485021857

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása