Fegyenc,Deadlift,Swing

 2013.01.09. 15:12

-PM 10 perc

-Fegyenc

Fekvőtámasz 4.lépés(fél):1*15,1*12

Lábemelés 4.lépés(béka):1*15,1*10

-Deadlift:@32 8*5

-Swing egykezes:@16 140 db

-RKC plank:15/15 3 kör

-Kötélen lógás:4*30 mp

-PM

A fél fekvőtámasz nekem nagyon komoly kis gyakorlat,érdemes elidőzni vele.A lábemelés 4.lépésével biztos nem fogok ennyi időt eltölteni.

A deadlift-et addig csináltam,míg tudtam tartani a feszítettséget.Nem csak a gyakorlat végén,illetve tetején,hanem amikor megfogom a golyót,a hasfalat már ott feszesen tartom.8 körig bírtam patent feszítésekkel.

A swingnek nagyon örülök!:-) 5 körig ment a 30/30 beosztással,majd pihentem vagy 2 percet,és csináltam még 2 kört.

Holnap szerintem golyózok,aztán pénteken reggel megyek jógázni,tehát edzeni csak 12 körül fogok.Szombaton megint fegyenc.

A bejegyzés trackback címe:

https://kettlebellbekescsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr155008311

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása