Fegyenc,Török

 2012.12.25. 18:23

-PM 10 perc

-Fegyenc

húzódzkodás 2.lépés:1*25,1*20

guggolás 6.lépés (zárt lábas guggolás):2*10

-Török:@24 1 perc föl,1 perc le és jön a másik oldal,majd 2 perc pihi és ez 3*

-Tigrisjárás:3*30 m

-Fekvőtámasz:3*5

-PM

Holnap csinálom meg a fegyenc első napját,mert itthon fogok edzeni és a fekvőhöz és a lábemeléshez nem kell eszköz.Az invertált evezéshez sikerült 5 ismétlést tennem,és ha itt elérem a 30-at,akkor leviszem csípőmagasságig és folytatom tovább.A guggolás zárt lábbal nekem nem nagy kihívás,de azért itt is végig csinálom az ismétléseket.

A török így 1-1 perccel komoly kihívás volt.Bedurrant az alkarom rendesen.Tigris remekül ment,majd rápróbáltam a teljes fekvőre úgy,ahogy Csíky Feri mutatta.Imádom ezt a gyakorlatot.

A bejegyzés trackback címe:

https://kettlebellbekescsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr734981325

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.