-PM 10 perc

-TGU:@32 3*1-1   perces pihikkel

-Floor Press:@32 5*5-5    perces pihikkel

-Húzódzkodás gyakorlása

-Dupla clean:2*@16 10,2*@20 10,2*@24 2*10

-Farmer egykezes:@20 4 kör 100 m.,felénél kézcsere   perces pihikkel a körök között

-PM

Török ma szépen ment.Floor press-nél elsősorban a feszítettségre figyeltem,igazából ez nem nehéz súly nekem.Húzódzkodás csak gyakorlás jelleggel csináltam.A dupla clean is királyul ment.A farmert meg imádom!

Délután még gripperkedek.

Tegnap este pedig volt egy kis SMR.

A bejegyzés trackback címe:

https://kettlebellbekescsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr154883959

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.