Tgu,Man maker,Squat,Swing

 2012.10.30. 14:07

-PM 10 perc

-TGU:@16 1-1,@24 1-1,@32 1-1

-Deadlift:@16 10,@24 2*10

-Man maker:2*@24 4*5   2 perces pihikkel

-Dupla súllyal guggolás:2*@24  5*3

-Swing kétkezes:@16 10*15,minden percben

-PM

Török ma nem igazán tetszett.Majd jött a deadlift,hogy melóra bírjam a hasfalam.Na,itt már sikerült.Következett a Man maker,ahol nagy pihenőkkel és nekem nagyobb golyóval dolgoztam.4 körnél megálltam,hogy ne fáradjak el teljesen.Guggolás következett,ami nagyon szépen ment.Majd egy kis swing,hogy azért a végére el is fáradjak!:-)

Ez már edzés volt!Nekem legalábbis tuti!:-)

A bejegyzés trackback címe:

https://kettlebellbekescsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr944879140

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.