-PM 10 perc

-Török hídig:@16 5-5,@20 5-5,@24 5-5

-Dupla felvétel és guggolás: minden percben 2 db,össz.:20 percig

2*@20 5 kör

2*@24 10 kör

2*@28 5 kör

-Dupla farmer:2*@16 100 m.,30 mp-es pihikkel  3*

-RKC plank:2* 30 mp

-PM

Éreztem,hogy ma nagyon jó erőben vagyok!Dupla 24-gyel guggoltam 10 kört,majd rámentem dupla 28-ra.Na,ilyen sem volt mostanában!:-)Alakulok!

A duplás farmer nekem 16-tal egyenlőre elég,esetleg akkor tudnám nagyobb golyóval ha több lenne a pihi.Majd legközelebb.

Tegnap a csoport előtt a hengert használtam.

A bejegyzés trackback címe:

https://kettlebellbekescsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr864833052

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.