Fegyencedzés

 2012.09.07. 15:45

-PM 12 perc

-Fegyenc

Kézállásban nyomás 2.lépés: 2*1 perc

Híd 2.lépés:2*10-na,ez sem lesz piskóta!!!

-Deadlift:@16 5,@24 5,@32 5,@40 2*5

-Lógásból törzsemelés(ennek nincs neve,Csíky Feritől tanultam):5*1-2

-Behúzós deadlift,majd a végén swing:4*5 @16

-Behúzós,megtartós deadlift: @24

-Nyújtás

Sikerült túljutnom a varjútartáson,ami nagy öröm,mert most már a kézállás fog következni.:-)

A deadlift-nél próbálgattam a nagyobb golyókat,végig figyelve a hasfal-hát összhangjára.Kellemes volt.

Az edzés vége felé,pedig a szokásos rehabot gyakorolgattam,egy picivel nagyobb súlyokkal.

Holnap leszünk 2 évesek,azaz pontosan 2010.szeptember 6.-án kezdtem el oktatni Békéscsabán a kettlebellt,illetve ekkor indítottam az első csoportot.Ennek örömére nagyszabású kajálást rendezünk,ahol is 50 emberke jelezte,hogy szeretne részt venni rajta.A főzést az egyik tanítványom levette a vállamról,így nekem igazából csak felügyelni,és kiosztani kell a többi feladatokat.

A menü:marhapörkölt galuskával,savanyúsággal

Előtte egy kis saláta,ahogy nekem a kedvencem,amit azért én fogok csinálni.Tehát a lényeg,hogy a húst délelőtt elviszem a főzős emberemnek,majd egészen 5 óráig ráérek,így az edzés nem fog elmaradni.

Este a csoporttal 50 perc PM!

A bejegyzés trackback címe:

https://kettlebellbekescsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr984761487

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.