Rehab 8. hét Ts:84,30 kg

 2012.08.07. 22:14

Na,megvolt a nyaralás!Mozogtam a szálláson egy keveset,de igazából semmi komoly.Délelőtt elszöszöltem az időt,aztán elindultunk mindenfele és csak késő délután értünk haza,amikor meg már fáradt is voltam és meleg is volt,tehát a lényeg,hogy semmi edzés nem volt.

Tegnap értünk haza,olyan 3 körül.Gyorsan összedobtam a vacsorát és a csoport edzése előtt,sikerült egy fél órát nyernem,így toltam egy 20 perces PM-et.A csoporttal pedig elővettük a buzogányokat,így én is megmozgattam a vállaimat.

Ma pedig:

-PM 10 perc

-Fegyencedzés:

fekvőtámasz 2. lépés  1*10

lábemelés 1. lépés 2*20

-Deadlift:@12 és @16-vissza kell nyúlni az alapokhoz,mert a hasfal teljesen inaktív!!Újra tanulom a felhúzást!

-Floor press-renegade row: @16 10-10 majd evezés 10-10,és 9-9,8-8,7-7,6-6

-Tigrisjárás: 2*20 m.

Délután:

-gripperek: 8*2(jobb CoC1,5-bal CoC1)

Este a csoporttal:

-Hídtartás: 1 perc on/30 mp. off  3*

A bejegyzés trackback címe:

https://kettlebellbekescsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr144700824

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sanyi gyerek · http://parittya.blogspot.com/ 2012.08.08. 12:39:53

Floor press-renegade row: @16 10-10 majd evezés 10-10,és 9-9,8-8,7-7,6-6

Még hiányzik az 5-5, 5-5, 5-5 :-)

Nagy Laci RKC 2012.08.08. 14:13:13

@Sanyi gyerek: Addig mentem,ami még jól esett!Gyenge vagyok mint a f..!