Rehab 5. hét

 2012.07.18. 13:56

-PM óvatos

-TGU : 2*1-1  súly nélkül

-Fegyencedzés:

fekvőtámasz falnál : 3*25

térdemelés fekve : 1*20,1*15

-Vádlizás állva : 2*10

-Tolódzkodás : 3*3

-Nyújtás

Tegnap nem jutottam ki a strandra,viszont holnap nagyon szeretnék kimenni.Nehogy elfelejtsem az a keveset,amit eddig tanultam.:-)

Nézzük a mai napot!Nagyon óvatos PM után úgy éreztem,hogy a törököt megpróbálom,természetesen súly nélkül.Jól esett!

A fegyencnél pakoltam az ismétlésekre,de nem volt gond ezekkel sem.

Vádlizást a bal lábszáram észhez térése miatt csinálom,eddig ugyanis aludt,jó mélyen.Ébredezik!!:-)

Tolódzkodásnál ügyeltem az 1-2-1-2-1 ritmusra,így ez igazán kellemes erőgyakorlat lett.

Nyújtás és utána vertem is be a főtt tojás+banán kombót!(Egyébként , ez még nagyon könnyű kis mozgás,emiatt lehet,hogy nem is kellene regeneráló étkezést tartanom)

A bejegyzés trackback címe:

https://kettlebellbekescsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr44664271

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása