4. hét

 2012.07.13. 22:23

-PM törzsbekapcsolós móka

-Fegyencedzés:

függőleges húzás : 2*15

bicska guggolás : 2*10

-Nyújtogatás

 -Tigrisjárás : 2*20 m.

 

Tegnap uszoda volt,ahol tovább folytattam a hátúszás kivesézését. Alakul,és egyre jobban érzem magam a vízben.

Ma pedig egy rövidke kis mozgolódás. Azt vettem észre,hogy le kell bontanom a fegyenc gyakorlatait,mert még most nekem ha mindet csinálom,igen fárasztó tud lenni. Még nincs rendszer,de egyenlőre úgy néz ki,hogy heti 3* csinálom az első vagy második lépéseket. Ami nem mehet,az a fejenállás,guggolás gyertyaállásban,térdfelhúzás,valamint a rövid híd,ahol csak egész rövid mozgástartományt használhatok.

Ahol a derék mozoghat,illetve picit hajolhat,na azokkal a mozdulatokkal nagyon óvatosan és odafigyelve kell bánnom. Ezért kezdtem bizonyos gyakorlatokkal a második lépésekkel,de lehet később visszatérek majd az elsőre. Egyenlőre ezek a gyakorlások is boldogabbá tettek!!:-)

A bejegyzés trackback címe:

https://kettlebellbekescsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr644655833

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

confidenceandpower_Flóra · http://confidenceandpower.blogspot.hu/ 2012.07.14. 10:41:58

Szia Laci!

Látom kezdesz ráérezni. Nem kell mindent egy napon csinálni. A hidat talán érdemes is késleltetni, a könyv is ezt javasolja (230. o.). Amikor tavaly áprilisban belekezdtem a rendszerbe, valamennyi gyakorlat mindhárom lépésének (kezdő/középhaladó/haladó)legalább egy edzésalkalmat szenteltem. Szerintem megéri, a különböző szintekhez tartozó célszámok is viszonylag jók a könnyebb lépéseknél. 3x50 falnál fekvőnél szólj! :) Emberes lesz! Szerintem ez jó csapásvonal. A könyv hoz edzésbeosztási alternatívákat, melyeket variálhatsz az általad preferált gyakorlatokkal. Úszás mellett talán a jó magaviselet passzolna neked (325. o.). Fontos, hogy a rendszert érdemes felxibilisen kezelni (a te edzésrutinoddal...), és nem sietni sehová. Izgalmas ez az utazás! A gimnasztika a legtökéletesebb módszer az alapok felépítéséhez!

Jó edzéseket, kitartás!

- Zsolti

Nagy Laci RKC 2012.07.15. 11:59:15

@confidenceandpower_Flóra: Szia Zsolti!

Igen,azt gondolom,hogy heti 3-4 alkalom még most,bőven elég nekem.Főleg az úszás és a gyógytorna mellett.A jó magaviseletet néztem ki magamnak,illetve egy pici módosítást lehet,hogy bele kell majd tennem.
Nem sietek,élvezem a mozgást!A súlyom sem szállt el(84 kg voltam ma reggel),bár egy kicsit zsírosabb lettem,de legalább már tónusosabbak az izmaim.A törzsem egyre stabilabb,valószínű ezért is érzem magam egyre erősebbnek.
Láttam az egykezes fekvődet,király volt!Gratulálok!!!:-)

confidenceandpower_Flóra · http://confidenceandpower.blogspot.hu/ 2012.07.16. 08:10:59

Szia,

akartam is kérdezni a súlyodat. Gyógytorna, úszás, fegyenc, jó sok mozgás ez.

Ez egy régi videó, már vannak újabbak. Nemsoká előrukkolok velük.

Jó edzéseket,

- Zsolti