-PM

-Zercher guggolás : napi max  120 kg

-Deadlift : 150 kg –nem a max.,de ma itt jónak láttam megállni

-Helyből felvétel,ölből : 50-60-70kg  3*5,80 kg 2*5

-Brettzel

-Nyújtások

 

 

Ma guggolással indítottam,ami jól ment,de ma nem született egyéni csúcs. Az elemelésnél a farizom-comb húzódásomra való tekintettel nem mentem följebb. Eleve nem is akartam ma húzni,aztán csak próbálgattam és ez lett belőle.

Igazából ennyi lett volna mára,viszont azt éreztem,hogy még csinálnék valamit. Előszedtem ezt a helyből felvételt és próbálgattam,szinte csak a felsőtest erejét használva,tehát csípővel a dobás szinte semmi nem volt. 80 kilóval a második 5 ismétlés egy picit erőlködősebbre sikeredett,de azért ment. Jó kis gyakorlat ez!!

Holnap edzek valamit valamikor. Az időpont azért kétséges,mert az alsó szomszéd azt mondja,hogy áztatom,viszont én nem látom semmi nyomát ,így a vizesek megkeresik a szivárgást. Csatatér lesz a fürdőből és nem tudom,hogy mikor végeznek.

A terv az,hogy holnap valami könnyített napot tartok,aztán mivel szombaton nincs suli,így délelőtt meg valami erősebb edzés várható,ha a biofeedback is így akarja.

A bejegyzés trackback címe:

https://kettlebellbekescsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr414474998

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása