-PM 10 perc

-Zercher guggolás : 85-95-110  3*3

-Fekvőtámasz 1*20

-Fekvőtámasz gyűrűn : 1*20

-Fekvőtámasz egyik kéz a golyón : 1*20

-Fekvőtámasz  2*20

-Invertált evezés : 3*8

-Kézisúlyzó tartás : 2* 30 kg 1 perc on/30 mp. off  3 kör

-Tigris járás : 4*15méter

-Brettzel

-Korrekció

-Tapsos fekvőtámasz a test mögött

 

Ha csütörtök akkor deadlift,viszont ma a biofeedback sehogy nem akarta ezt a mozgást. Na most a jelenlegi tudásom szerint ilyenkor nincs mit tenni,vagy kicsi súllyal vagy sehogy nem csinálom. Maradt a sehogy. Érdekes,hogy a guggolás meg nagyon jól ment!

A swinget sem engedte,így azt is kimaradt a mai mozgásból.

Előszedtem a fekvőtámaszt és egy pár variációját gyakorolgattam. Nálam a csúcs a tapsos fekvőtámasz a test mögött,amit még eddig sosem csináltam. Edzés végén gyakorolgattam és össze is jött!:-) Ennek azért örülök!

Aki mutatta nekem az egy fekvenyomó srác,aki lazán csinált belőle többet .Én sem bírtam magammal!Ebben a teremben van egy nagyon régi@32-es kettlebell,komolyan legalább 60-80 éves minimum lehet. Csináltam vele egy laza BUP-ot!! A srác meg sem próbálta! Azt mondta,hogy ehhez erős csukló kell ! Megjegyzem ,hogy 170 kg-mal nyomott 3*1 !

Így telt ez a mai nap!

A bejegyzés trackback címe:

https://kettlebellbekescsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr884298707

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása