-PM 12 perc
-TPU belelépve a súlyba: @20 3*3
-Clean and Press : @36 3*3-3
-Pistol : @32  2*2-2
-Swing egykezes : 100 db
-Brettzel
-Korrekciók


Pistol ma nagyon ment,de nem mertem több 2-es ismétléseket bevállalni .Alakul a boka,így egyre jobb a guggolás! :-)
Ma még gripperezek!
 

A bejegyzés trackback címe:

https://kettlebellbekescsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr124101854

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MáT 2012.02.13. 19:45:01

Laci, bokára "csak" az FMS-es botos megoldást használod? Vagy a javulás még a primal move-nak köszönhető.
Nekem ez a kitörés pozíciós, botos melletti megoldás nem használ. Vagy rosszul csinálom (?) vagy a heti foci "tönkreteszi", amit felépítek a napi gyakorlásokon...

Nagy Laci RKC 2012.02.13. 21:07:38

@MáT: A botos az egyik,a másik pedig az,amikor ülök,egyik láb magam előtt elfektetve,míg a másik talpon van.Fölemelkedek két kézzel lefogom a bokámat és tolom rá a testsúlyom!Péter mutatta FMS-en.A lényege ugyanaz,mint a botosnak,természetesen!Húúú,ezt így érted?Ha nem,akkor csörögj rám!

MáT 2012.02.14. 19:44:18

@Nagy Laci RKC: köszi Laci! Elsőre úgy gondoltam, hogy értem, de megpróbáltam nyújtott lábbal (mintha a pistol alsó pozíciójában lennék) illetve keresztbe tett hajlított fektett lábbal, és vhogy nem tudtam sehogy sem húzni magam a bokám felé. Vagy nem vagyok mobil vagy rosszul értelmeztem :)
Tudom, hogy videóból nem lehet tanulni, de vmelyik edzéskor, amikor vmi rekordot tolsz, pl bent press 60kg, akkor videózd le ezt is plíz ;-)

Nagy Laci RKC 2012.02.14. 22:37:19

@MáT: Okszi,de szerintem jól értelmezted!Valamelyik nap megcsinálom!
süti beállítások módosítása