-PM 12 perc
-Chin up : @36 2*1
-Clean and Press : @40 5*2-2
-Pistol : @36 3*1-1
-Brettzel
-Korrekciók

Ma ezt dobta a gép! A nyomással és a pistollal elégedett vagyok . A húzódzkodásnál az első elment,a második már egy kicsit rövid volt ,tehát mehettem volna följebb. De nem bírtam !:-)
Az edzésem végén volt 1 óra szünet,majd megtartottam első csoportos PM órámat. Kíváncsi vagyok a visszajelzésekre,szerintem jól sikerült. Csináltam én is velük,kellemesen elfáradtam!
Holnap pihi,hétfőn folytatom tovább! Jó hétvégét mindenkinek !
 

A bejegyzés trackback címe:

https://kettlebellbekescsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr874066028

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása