TERVEK 2012

 2012.01.24. 10:13

2011-es tervek:
Edzésben:
-Clean and Press :@48   -@44 mindkét kézzel
-Clean and Press :@44 ballal -megvan 2011.01.29
-Húzódzkodás :@44  -@32 sikerült
-Pistol:@44  -ezzel rengeteg melóm lesz   -@40 ballal sikerült
-Elemelés : 200 kg  -volt egy sérülésem,így sokáig nem tudtam húzni,most vagyok 170 kg-nál
-Bent Press:@60 –ezek szerint muszáj lesz vennem :-)  -ez nem sikerült
-2HA :@60+@32 –ez sem
-Swing  10 perc 300 ism. @24 –ma már ezt hülyeségnek tartom:-)
-Snatch 10 perces 220 ism.-idén megcsinálom
-Snatch 5 perces 130 ism. –ez is sikerült
-1000 Swing – még várat magára
-BUP :@36 -megvan 2011.01.07
-CoC 2 –sikerült jobb kézzel
-Fogáserő további fejlesztése
-Goblet guggolás alul bicepsz:@60 -mevan 2011.02.03
-Push Press:@60 –ettől féltettem a vállam
-Floor Press :@60 -megvan 2011.02.05
-TPU alsó fogással: @48 –nem sikerült ez sem
-BUP @40  megvan
Szakmai:
-FMS I vagy I,II –FMS I végzettségem lett
-Indián Club-voltam és most már ezt is tudom
-SMR képzés-voltam,használom
-Z alapok-ilyen nem volt
-Rope workout szeminárium-remélem lesz-ilyen sem volt
-Primal Move Instruktori -sikerült

2012-es tervek:
Azon a vonalon haladok tovább amit megkezdtem 2011-ben ,kiegészítve pár dologgal,ami mostanában fontos lett nekem. Na,nézzük:
-Clean and Press @48
-Húzódzkodás (TPU ): @40
-Chin Up : @44
-Pistol : @48
-Deadlift : 190-200 –bármelyik eredménnyel elégedett leszek
-Zercher guggolás : ez egy új gyakorlat az edzéseimben,de szeretnék 140 körül guggolni
-Bent Press : @60
-TGU : @60-sikerült 01.31
-Snatch 10 perces teszt : 220 ism.
-Kézállásban nyomás fal nélkül
-Fogáserő további fejlesztése

-Egy nagyon fontos dolgot majdnem elfelejtettem!!Az angol nyelvtanulást elkezdeni!:-)

Biztos mindenki észrevette,hogy mostanában az erő érdekel igazán,tehát az állóképességi munka egy kicsivel hátrébb lett szorítva,de ez is változhat,ha majd az év folyamán úgy érzem .
Az idén lejár az RKC diplomám,így augusztusban hosszabbításra megyek .Június körül pedig a sportedzői papíromnak is meg kell lennie .Más szakmai terveim egyenlőre nincsenek,de természetesen ez is változhat .
Az étkezésem!:-) Ugye most a harcos-paleo étrendet ötvözöm .Ami nagyon király benne,az a rengeteg energia,viszont van rajtam egy pár kiló felesleg,ami azért annyira nem zavar,hogy eltüntessem magamról. Kísérletezni fogok,Dáviddal már csevegtem,hogy mit kellene tenni,hogy a makacs zsír kopjon egy kicsit .
Igazából ennyi! Lépek is edzeni!Éljen 2012 !!

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kettlebellbekescsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr503743248

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sanyi gyerek · http://parittya.blogspot.com/ 2012.01.24. 10:58:13

Mint a blogodat rendszeresen olvasgató gyerek, véleményem szerint nagyon is reális célok, edzéseid okosan felépített rendszert alkotnak és a céljaid felé mutatnak.

Esetleg a TPU@48 lesz kicsit fogósabb... :-)

Ha pedig az erőről kissé áthelyezed a hangsúlyt az erőállóképességre (mondjuk pihentetés jelleggel, a célok többségének teljesítése után), akkor meglesz a 220-as @24-es snatch is.

Csak így tovább, azon kevesek közé tartozol az RKC közül, akik komolyan veszik saját edzésüket!

MáT 2012.01.24. 20:08:59

Laci, elcsépelt, de gratula a 2011-es eredményekért. Sokszor csak az év folyamán tapasztalja az ember, hogy vmit túllicitált vagy két cél nem fér el egymás mellett egy évben.

Szimpi, hogy az 1000 Swing challange-et te is kilőtted ;-)

Én kicsit lustának érzem magam, hogy az erő vonal érdekel inkább, de ezt már kifejtettem. Az erőedzésnél meg talán más erényeket kell csillogtatni, mint a türelem, kitartás.

Sanyit annyiban korrigálnám, hogy a 2012-re már reálisabban 40-es húzódzkodást adtál meg.
Ha a makacs zsírból ledobsz szerintem, akkor szépen fel fog jönni ez is. (csak nehogy a nyomások ezzel párhuzamosan visszaépüljenek :P)

Akkor hajrá, továbbra is szemmel tartom a munkásságod ;-)

confidenceandpower_Flóra · http://confidenceandpower.blogspot.hu/ 2012.01.24. 21:41:50

Kedves Laci,

jó munkás éved lesz. Meglesznek ezek! A deadliftet találom a legnagyobb vállalásnak, de az sem lehetetlen. Szerintem 3-4 hónapos deadlift gyakorlás periódusokban időszakonként elérhető az 5-7 kiló fejlődés. Drukkolunk neked, csak így tovább! Jó munkát!

- Zsolti

Nagy Laci RKC 2012.01.24. 22:52:14

Köszönöm srácok!Én úgy gondolom,hogy ezen a vonalon amit elkezdtem haladok tovább és ezek a célok teljesen reálisak.A deadlift-tel óvatos vagyok,nem mindenáron kell a 200!Egyébként ebben az 5-3-1 metódust használom.
Azt még nem írtam a céljaim közé,hogy természetesen a mobilitással rengeteget foglalkozom és ebben nagyon nagy segítség a Primal Move!
Követem a ti edzéseiteket is és örülök,hogy ti is blogoltok,mert ezekből rengeteget lehet tanulni.Kinek mi válik be stb.!
süti beállítások módosítása