-PM 12 perc

-Windmill : @24 2*3-3

-Bent Press : @24 2*5-5,@32 5-5,@40 5-5,@44 2-2,@48 2-2,@56 0

-Snatch : @16 50-50

-Hídtartás : 4*1 perc on/30 mp. off. elülső híd

 

 

Variációs nap ! Nem éreztem ma annyira a bent press-t,de mégis fölmerészkedtem nagyobb súlyokra . Nem tudtam egyéni csúcsot csinálni és amire nagyon kíváncsi vagyok,hogy miért nem tudom rendesen a helyére tenni a vállamat .Elküldtem a videót a megfelelő helyre és várom a választ .Az is lehet,hogy nincs technikai gond,egyszerűen még kevés vagyok hozzá .Nemsoká kiderül .:-)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kettlebellbekescsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr743499060

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása