BUP,Swing Ts : 86,70 kg

 2011.10.12. 14:31

-IC féltérden

-GN 8 perc

-BUP : @24 2*3-3,@28 3-3,@32 jobb 3 bal 2,@36 jobb 1*2,@40 jobb 1*1 !!!

-Swing kétkezes : @24 6 perc ,minden percben 20 ism.,össz.: 120 ism.

-Hídtartás :4* 1 perc on/30 mp. off

-Brettzel

-Korrekciók

 

 

Közepes nap ! Az lett volna,de éreztem ahogy elkezdtem a BUP-ot,hogy nagyon jól megy . A @36-ba először 1,majd 2 ismétlés belement .Na ezen fölbuzdulva nekimentem a @40-nek. Éreztem,hogy meglesz. Fölfele teljesen jó,szinte nem is dőlök bele,viszont lefele kicsit gyorsabban jött,mint szerettem volna . Muszáj volt gyorsan engedni,mert nagyon leakart borulni .:-) De egyébként még nekem is tetszik !

Ekkor éreztem azt,hogy még a swinget megcsinálom és ennyi elég mára .

Gripper és henger móka még befigyel ma .

A bejegyzés trackback címe:

https://kettlebellbekescsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr763297436

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

efg_zeg · http://way2thebeast.wordpress.com/ 2011.10.12. 17:37:09

Milyen egy nap, először a Bazsi, most meg Te is... :)
Álllllllat, na!
Gratula!

Sanyi gyerek · http://parittya.blogspot.com/ 2011.10.12. 19:12:53

Üdvözlet a BUP@40-es táborban! Ez a fajta nyomás az erő igazi megnyilvánulása, itt nincs mellébeszélés.

Egyébként amióta Gabival átvettétek ezt a nyomásos dolgot és ráéreztél az ízére, nagyon sokat erősödtél: hát a hát! :-)
Csak így tovább, szépen haladsz a @48 felé!

Nagy Laci RKC 2011.10.12. 21:27:29

@efg_zeg: Köszi!Bazsi tényleg állat!Én még csak állatka!De nem papucsállatka!:-)

Nagy Laci RKC 2011.10.12. 21:35:50

@Sanyi gyerek: Köszi Sanyi,de már az idén egyszer nyomtam BUP @40-et.Mondjuk a mostani jóval szebb és könnyebben is ment.Kicsit én is meglepődök ezen,hogy BUP @40 megy ,CandP-ben meg @44.Szerintem ehhez a BUP-hoz magasabb CandP járna,de lehet,hogy tévedek!
Tudod mi az érdekes,hogy amit anno Gabi mondott a hátbekapcsolós nyomásról,még mindig azt gyakorlom.Nem tökéletes és még mindig nincs benne rendesen a hát.Meg amikor edzek jön elő Gabi mondókája,tehát még mindig emésztem.

Sanyi gyerek · http://parittya.blogspot.com/ 2011.10.12. 22:02:30

Valóban, most visszakeresve látom, hogy már régebbi táborlakó vagy.

Tapasztalataim alapján (hiszen én ezeket nem tanultam):

A BUP-ban KÉNYTELEN vagy jobban bekapcsolni a hátizmokat, azaz jóval nagyobb feszítés szükséges már magához a nyomás megindításához is, pláne hogy a nyomás közben az egyensúlyt is tartani kell.
Ellenben a sima MP vagy C&P esetén az ember hajlamosabb jobban ráhagyatkozni a vállizmokra, levéve a terhelést a jóval erősebb hátról. Az MP megindításakor tudatosan kell feszíteni, míg a BUP esetén maga a súly nagyban készteti a hátat bekapcsolódni.

Ezért nincs akkora különbség a C&P eredményed és a BUP között: a BUP már mutatja, hogy az erőd megvan, a C&P pedig láttatja, hogy hiába, még nem uralod.

Sokkal jobban megtérülne BUP-ban gyakorolni a MP és a C&P nyomásra, mint fordítva. Azaz fő, mindennapos gyakorlattá kellene tenni a BUP-ot, és csak ritkán - erőfelmérés céljából - elővenni a hagyományos nyomást.

Na ezt olyan logikusan levezettem, hogy tuti szánok rá pár hónapot és kipróbálom!

Nagy Laci RKC 2011.10.12. 22:20:34

@Sanyi gyerek: :-)
Lehet,hogy jobban kapcsolódik a hát a BUP-nál,de ez ugye nem tudatos.Nem tudom...
Még mindig nem tökéletes a CandP-m,finomítani kéne még mindig a hát bekapcsolásán,a mellkas nyitásán és a súly magamtól való eltolásán.Én attól tartanék,hogy ezekre nem figyelek,akkor esetleg visszább esne.De elgondolkodtató amit írtál!
süti beállítások módosítása