2 év

 2011.10.08. 21:40

-GN

-Clean and Press : @36 1-1,@40 1-1,@44 1-1 !!!!

-TPU súlyba belelépve : @24 4*3

-Pistol : @24 2*3-3

-Swing kétkezes : Tabata  @24 ,15 és 14 ismétlések

-Hídtartás :4* 1 perc on/30 mp. off   elülső

-Brettzel

-Korrekciók

 

 

Erős nap ! Jól is ment nagyon . 3-ig az edzői suliban voltam,tehát egy kicsit borult a szokásos szombati edzésem . Úgy mentem le a teremben,hogy olyan 1 körül ettem egy almát és más semmit. Nagyon jól ment ,szinte üres gyomorral is . Máskor is üresen edzek,de délelőtt és nem délután 4-kor .Éljen a Harcos diéta !:-)

Éreztem,hogy erős vagyok,így felugrottam @44-ig . Ballal indítottam,ami megvolt .Majd jött a jobb ,amit sikerült elrontanom 2* is . Ezt is fölvettem ,és bocsánat a csúnya beszédért,de indulatomban nem gondolkoztam .Jobb kezes vagyok,a jobbom jóval erősebb és nem bírom kinyomni az erősebb kezemmel !? :-) A bal kezemről a véleményem az,hogy jól bele kellett dőlnöm,de szerintem még elmegy .A jobbnál jóval kisebb a dőlés .Nem a legszebb,de majd lesz még szebb is .

Ezen a héten volt 2 éve,hogy elkezdtem kettlebellel edzeni . Szuper döntés volt,örülök,hogy ezt csinálom .Pont Öcsémmel beszéltük a minap ,hogy semmink nem fáj és még ez a mai napig úgymond „furcsa” . Amikor súlyt emeltem,vagy judoztam ,vagy éppen súlyzóztam mindig voltak Ízületi fájdalmak és izomfájdalom is .Szinte megszoktam,hogy a fájdalom jelen van,szinte mindig .Néha elgondolkozom ,hogy mekkora király fájdalom nélkül élni és edzeni ! Megszűnt minden! :-) Aki csak teheti próbálja ki,hogy más is átélje ezt a remek érzést . És nem kell,hogy nálam . Bármelyik RKC kollegám tökéletesen megteszi . Szuper dolgot csinálunk !Nagyon !:-)

A bejegyzés trackback címe:

https://kettlebellbekescsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr273288432

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Juci SFG · http://redpill.blog.hu/ 2011.10.08. 22:05:31

Nagyon szép! És csupa jó hír!
Örülünk, Vincent :)

Sanyi gyerek · http://parittya.blogspot.com/ 2011.10.08. 22:35:34

Jó kis nyomások, most, hogy mindkét kézzel megvan, biztos bátrabban fogod nyomkodni ezután.

Egyébként nálam is sokszor van, hogy ballal sokkal jobban megy: kissé gyengébb, ezért jobban koncentrál az ember, a jobb meg úgyis erős. De nem :-)

Másrészt milyen edzői suliba jársz, csak nem testépítő edző? ;-)

Nagy Laci RKC 2011.10.08. 22:46:36

Lehet,hogy igazad van és a balnál jobban rászívtam magam.Kicsit bosszankodtam is miatta,hogy pont a jobb ami besült,pedig jóval erősebb!
Tudom,hogy Neked a szíved csücske a testépítés,úgyhogy ne haragudj meg érte,de olyan sportot választottam aminek legalább van értelme.:-)Bár szerintem ezt Te is így gondolod!
Egy kicsit rokonnak is érzem a kettlebellel,és csinálni is szívesen csinálom,de csak a felhúzást.Ez pedig az erőemelés!

Csáky Csaba RKC 2011.10.11. 09:41:30

Nagyon nagy gratula ! Saját példámból úgy gondolom, hogy az erősebbik oldal erősebben is asszisztál amikor a gyengébb oldal dolgozik. Tehát az ellentétes oldal feszítése is erősebb esetünkben a jobb oldalon mint a balon. Lehet, hogy ez a rejtély, de lehet, hogy a telihold, vagy a szélirány, vagy az időjárási frontok.:-)

Nagy Laci RKC 2011.10.11. 09:51:51

@Csáky Csaba RKC: Nagyon köszi!
Ez oké,de a jobbom jóval erősebb!Én még arra gondolok,hogy az idegrendszert egy kicsit megviselte a balos és a jobboshoz nem tolt oda elég erőt,illetve nem engedte,hogy én rendesen odategyem magam.
Jössz pénteken?

Csáky Csaba RKC 2011.10.13. 11:33:31

Sajnos nem tudok ott lenni, költöztetjük az irodánkat. Remélem legközelebb már nem jön közbe semmi.
süti beállítások módosítása