-GN 10 perc

-Pistol : 20-20

-Nyomás gumikötéllel : 3-3,3-3,4-4,5-5,5-5

-TPU : 5*5

-Swing kétkezes : @24 5*10

-Brettzel

-Korrekciók

 

 

Könnyű nap ! Juci RKC (redpill.blog.hu )oldalát nézegettem és ott arról volt szó,hogy 20 egylábas guggolás lábanként . Természetesen én is ki szerettem volna próbálni,hogy megy e 20 pistol egyben . Lement,de komolyan kellett figyelnem az egyensúlyra .:-)

Nyomást ma próbáltam tökéletesíteni és gumikötéllel dolgoztam .

A húzódzkodásnál mellkasig húztam a rudat,ami nekem megint komoly munka .

Swingnél pedig a legrobbanékonyabb végrehajtásra törekedtem .

Rövid pörgős edzés volt .

A bejegyzés trackback címe:

https://kettlebellbekescsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr683238706

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása