-GN 6 perc

-TPU : @16 5*3

-Pistol : @12 3*5-5

-Nyomás fekete gumikötéllel : 2*3-3,@12 3*2-2

-Snatch : @16 (50-50) 100 ism.

-Hídtartás : elülső  4* 1 perc On/30 mp. off.

-Brettzel

-Korrekciók

 

 

Könnyű nap ! A húzódzkodást belelépve csináltam .Egész jól ment .A nyomásnál elővettem a gumikötelet és nagyon figyeltem a helyes ívre .

Szakításnál 50-50 ismétlést húztam egyben és a fogásom piszkosul elszállt a végére .Izzadtam+a golyó nagyon csúszott .Bevallom férfiasan,hogy magnéziafüggő vagyok .:-)

A grippereket még előveszem .

A bejegyzés trackback címe:

https://kettlebellbekescsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr73187795

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sanyi gyerek · http://parittya.blogspot.com/ 2011.08.29. 19:39:16

Jó ám az 50-50 egyben! Igaz, most látom, @16, de az úton csak menni kell és jönnek a látnivalók!

Emlékszem, mikor Gabinál egyszer edzés végén egyszerre kellett megcsinálni a @24-gyel 100 swinget, úgy, hogy pihenésképp a derék körül lehetett csak körözni. Na, ott 80 környékén Gabi már messze állt tőlem, mert közveszélyes lettem, annyira elment a fogásom...
Most meg épp a napokban küldtem én is le 50-50 snatchet!

Nagy Laci RKC 2011.08.29. 20:47:29

@Sanyi gyerek: És komolyan mondom,hogy teljesen kinyírta a fogásom.Közveszélyes lettem én is.
50-50 snatch @24-gyel nagyon komoly teljesítmény.Gratulálok!
Erős vagy mint az állat!:-)

Sanyi gyerek · http://parittya.blogspot.com/ 2011.08.29. 21:29:04

Ja, állat nagy kéz, állat nagy élvezet... ;-)
süti beállítások módosítása