Aktív pihenő Ts: 85,60 kg

 2011.07.15. 13:19

-IC

-Korrekciók törzsre

-MUP : 1  ,3   ,4   ,4   1   !!!!!

-Gumikötéllel nyomás : fekete 4*3-3

-Lábemelés függésből : 3*6

-Brettzel

-Korrekció hegyek

 

 

Pihenőnap a mai !Aktív pihenőnap lett belőle .

MUP !4 most a maxom. Az a jó benne,hogy most már 1  mindig megy .

Gyakorolgattam még egy kis nyomást,de most gumikötéllel és csináltam egy csomó korrekciót .Éreztem,hogy mozognom kell ma is egy kicsit .Nagyon jól esett !

Gripper és SMR ma még lesz .

A bejegyzés trackback címe:

https://kettlebellbekescsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr423069939

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

efg_zeg · http://way2thebeast.wordpress.com/ 2011.07.15. 16:02:45

Ez elég lazán ment, csak tán nem erősödtél? :)
És látom a séró is a régi :)
Egy szó mint száz, nááájjjsz és gratula!

Nagy Laci RKC 2011.07.15. 22:15:28

@efg_zeg: Köszi!
Ráéreztem és erősödtem is!:-)
Hiába,nem bírom megszokni a hosszú sérót,de egyszer hátha rá bírom venni magam,hogy maradjon.
Egyébként a technikán tényleg sok múlik.

Ritchy · http://kettlebellhardstyle.blogspot.com/ 2011.07.20. 11:11:14

Gratula a MUP-hoz! Melyik ez a fekete gumiszalag, milyen széles?

Nagy Laci RKC 2011.07.22. 19:46:42

@Ritchy: Köszi!:-)
A gumiszalag pedig a Tacticalshop-os fekete.
süti beállítások módosítása