-IC

-GN 9 perc

-Floor Press : @16 2*5-5,@24 2*5-5,@32 2*5-5,@40 2*5-5,@48 1*5-5

-Renegade Row fekvőtámasszal : 2*@24 5*5-5+5 fekvő

-Lábemelés függésből : 3*6

-Swing ,nyolcas,flip swing : @16 1 perc on/30 mp. off ,10 kör

-Brettzel

-Korrekciók

 

Floor Press !Eddig a 48-cal a csúcs 5-5 ism.,ami ma simán ment .Gondoltam nem nyomok többet bele,inkább ugrok egyet 60-ra .Na,az meg nem ment!:-(

A flip swingnél kimentünk a fűre .Nem volt megerőltető,de nem is az volt a cél .A mai edzésen nem igazán fáradtam el .Délután gripper +SMR !

Ugye azt írtam a múltkor,hogy csinálom a harcosok étrendjét.Ami érdekes számomra,hogy üres gyomorral edzek és ugyanúgy megy.Napközben pedig iszonyat sok energiám van.A tegnap esti kajámat azért érdemes megemlítenem:

-Saláta (uborka,jégsaláta)-csak ez volt itthon

-Grillezett tarja 2 szelet,gomba,cukkini

-Sült csirkecomb alsó 4 db,fölső 4 db,2 szárny

-Sonka kb. 15 dkg,és kb.10 dkg sajt

-4 db mákos maffin(paleó),vaj,és lekvár

-1 narancs

 

Ennyi!:-)

 


A bejegyzés trackback címe:

https://kettlebellbekescsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr472983207

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.