Deadlift,Swing Ts:86,10 kg

 2011.05.26. 16:22

-GN 7 perc

-Deadlift :terheléselvétel -3*5,90-100-105

-Kézállásban nyomás : 5*5

-TPU : 5*5

-Rolling Thunder : @40 2*3,@44 2*3,@48 2*2

-Haskerék térden : 4*10

-Swing kétkezes : @48 10*10,minden percben 10 ism.,össz.:100 ism.

-Brettzel

-Korrekciók

 

Ma próbálgattam ezt az időszakos böjtölést !Reggel benyomtam 2 muffint az én fajtámból,majd egy almát .Ebéd semmi,ugyanis ma voltam a sportágválasztón ,ahol 13 körül végeztem .Nem jöttem haza kajálni ,hanem edzeni mentem . Ahogy hazaértem mandulát ettem és 2 almát .18-ra megyek  két edzést megtartani ,aztán húzok haza  ,és akkor lesz kaja . Azt már előre tudom ,hogy nagyon sokat fogok enni!:-)

Még annyit erről a sportágválasztóról ,hogy  a középsulis gyerekek között nagyon kevés aki KÉPES rendesen guggolni .Komolyan mondom,hogy meglepődtem !Boka ,csípő és hátgerinc,ezeken a területeken elég nagy a baj!Holnap megint választhatnak sportágat,de most az ovisok és a felnőttek .Az ovisokat nagyon aranyosak .:-)

A bejegyzés trackback címe:

https://kettlebellbekescsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr552934493

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása