Szombat Ts:86,00 kg

 2011.05.22. 09:59

Ma nem edzettem .A torkom a vasárnapi röbbi meccs óta érzékeny,és ma reggelre pedig fájósabb lett. Megmértem a lázam is, hőemelkedés,de edzeni így nem fogok .Igazából a hétvégét teljes pihenővel töltöm .Van egy nagyon frankó muffin receptem,amit most megosztok .Nekem most ez a kedvenc .Mákos-kókuszos-kakaós muffin!12 db-hoz kell :

-10 dkg darált mák(én frissen szoktam darálni,mert így sokkal finomabb)

-15 dkg kókuszliszt (kókuszreszeléket szoktam ledarálni)

-2 evőkanál holland kakaópor

-Xlilovit 3 teáskanál

-Pici méz

-Aszalt szilva fél zacskó

-3 egész tojás

-Fél sütőpor

-Szilvalekvár ,ezt nem szoktam mérni-természetesen cukormentes

Ezeket összedolgozod egy kis vízzel,hogy jól kavarható legyen .Majd papírral kibélelt muffintepsiben megsütöd .180  C-on 20 perc alatt kész .Én ebből nyomok reggelire 3-4 db-ot ,majd eszek valami gyümölcsöt .Ez most a sláger nálam!:-)Próbáljátok ki,nagyon finom!:-)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kettlebellbekescsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr562923012

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása