-Brettzel

-GN

-Nyomás korrekciók,majd közben :@16 2*3-3,@24 2*3-3,@32 1*1-1

-TPU alsó fogással : 3*5,@16 2*2

-Bokamobilitás javítása,majd : @12 2*3-3,@16 2*3-3,@20 1*3-3

-Swing kétkezes : @24 10*15 ism.,minden percben 15 ism.,össz.:150 ism.

-Brettzel

-Korrekciók

 

A nyomásom alakul .Fölmerészkedtem a @32-ig úgy,hogy a hátam használtam végig a gyakorlat közben .Nem egyszerű! Az lesz a frankó,amikor már ösztönösebben fog menni .Amikor csinálom a korreciókat ,piszkosul lefővök a @16-tól is .Tehát nem kis munka,melóra bírni azt a lusta hátat .:-)A TPU –nál ugyanez a helyzet .Viszont a pistol szépen alakul .:-)Tegnap megvolt az SMR és a gripper .Ma még a csoport előtt akarok egy kis korrekciókat és lábemelést csinálni .

-

A bejegyzés trackback címe:

https://kettlebellbekescsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr982913949

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csáky Csaba RKC 2011.05.19. 13:15:35

Ez a nyomás közben történő háthasználat elég kemény dió, én is küzdök vele nem keveset, főleg a nagyobb súlyoknál.

Nagy Laci RKC 2011.05.19. 14:39:38

@Csáky Csaba RKC: Ugye?!Azaz érdekes ,hogy eddig különösebben nem foglalkoztam vele (csak a karommal akartam a szivacsot kinyomni a hónaljból,ahogy tanították)de Gabi megnézte és mondta,hogy nem teljesen oké.Melózok rajta rengeteget!
süti beállítások módosítása