Kicsi edzés

 2011.04.13. 14:50

-IC

-GN

-Katonai nyomás gyakorlása gumiszalaggal

-Brettzel

-Korrekciók

 

 

Nem ez volt mára tervezve ,de ez lett belőle .Tegnap is GN –nel kezdtem az edzést,majd goblet következett,ahol szinte a bemelegítő súlyoknál elkezdtem érezni a derekam . Ma pedig a GN közben éreztem egy kicsit,majd amikor a súlyokhoz léptem,akkor beba……tt!!Nem úgy mint a múltkor,de edzeni nem bírtam vele .Nyújtogattam és jobb lett .Mondjuk ami nek örülök,hogy a váll,lapocka dolog pedig rendbe jött!:-)

Holnap sem edzek .Masszőrhöz viszont már bejelentkeztem .Egyszerűen nem tudom mi történhetett . GN-re gyanakszok!!

A bejegyzés trackback címe:

https://kettlebellbekescsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr802823133

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása