Deadlift,Swing Ts.:86,40 kg

 2011.03.31. 14:28

-Deadlift : 3*5   112,5-120-127,5

-5 kör : a körök között 1 perc pihi

           -Kézállásban nyomás :5

           -Invertált evezés : 10

           -Fejhám @24 : 10

 

-„Világ körül” 2*10 kg balra majd jobbra,4*

-Swing kétkezes : @48 7*10 minden percben 10 ism.

-Brettzel

-Korrekciós gyakorlatok

-10 perc Indián club

 

 

A deadliftet mióta megmutatta a Hits Gym-es Ricsi,úgy csinálom .Hát könnyebb nem lett ,viszont iszonyatosan húzza a hátam,még ez a viszonylag kis súly is . Jó lesz ez!!:-)

Raktam be egy kis köredzést ,ami nem volt igazán megterhelő .

Világ körül kötelező .:-)

A swing szerintem egyre jobban megy .Térd picit jön előre és robbanékonyan próbálom a csípőt a helyére állítani . A nagy súlynál ez kifejezetten kihívás .Nekem biztos!

Ma már nyomtam is kis Indián a végére .Jól esett minden .Délután masszőr!!:-)

A bejegyzés trackback címe:

https://kettlebellbekescsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr882788150

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Egg 2011.04.01. 08:16:25

Szia Laci!

Gratulálok!A heti erő gyakorlatoktól végre megérkezett az izomlázam:)!Már kezdtem izgulni,hogy 1 kibernetikus organizmust csinálsz belőlünk(emberi szövetet a fém vázon)azért érzem kevésbé.De nem!! Itt van az izom működés eredménye a hátamban és a combomban.Szóval,köszi a heti edzést és a biztatást.Áprilisi cél a press-nél a 32 kg.és az indián klub megismerése;)!Jó hétvégét nektek!Rob

Nagy Laci RKC 2011.04.01. 15:38:07

@Egg: Szia Robi!

Az izomláz az jó!Nekem is van szinte mindig.Örülök,hogy jársz,mert a többieket is keményebb munkára ösztönzi a teljesítményed és a hozzáállásod.
Meglesz az a nyomás nemsokára!
Jó pihit neked is!
süti beállítások módosítása